داستان های قرآنی

این وبلاگ جهت آشنایی مردم با داستانهای که در قرآن نقل شده به وجود آمده است تا مردم از این داستانها پند بگیرند.

داستان های قرآنی

این وبلاگ جهت آشنایی مردم با داستانهای که در قرآن نقل شده به وجود آمده است تا مردم از این داستانها پند بگیرند.

ثبت نام حدود 10 هزار نفر در مسابقه تفسیر قرآن «نورالهدی 4»

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم از ثبت نام حدود 10 هزار نفر در آزمون تفسیر قرآن «نورالهدی 4» خبر داد و زمان ارائه کارت ورود به جلسه آزمون را 21 آبان‌ماه اعلام کرد.


برای دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید.

جواد تجلیان، مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن الکریم در گفت‌‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) با اعلام این خبر گفت: آزمون (مسابقه) تفسیر قرآن «نورالهدی 4» با حضور 9 هزار و 750 نفر، جمعه، 27 آبان‌ماه، به طور همزمان و با همکاری ادارات تبلیغات اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: 7 هزار و 780 نفر از بانوان و هزار و 970 نفر از آقایان در این رقابت قرآنی شرکت می‌‌کنند که از این تعداد هزار و 275 نفر را دانشجویان و 550 نفر را طلاب حوزه‌های علمیه تشکیل می‌دهند.

تجلیان گفت: در این مسابقه افراد در یکی از دو رشته؛ فقط جزء 12 قرآن و یا سه جزء (اجزاء 12 و 13 و 14) شرکت می‌کنند و پاسخ‌گوی پرسش‌های چهار گزینه این آزمون از کتاب «تفسیر نمونه» خواهند بود.

مدیر ارتباطات سازمان دارالقرآن‌ اعلام کرد: ثبت‌نام‌کنندگان از 21 آبان‌ماه با مراجعه به سایت تلاوت به نشانی اینترنتی www.telavat.com نسبت به دریافت کارت شرکت در مسابقه اقدام کنند.

وی 20 آذرماه سال جاری را زمان اعلام نتایج این دوره از مسابقات اعلام کرد و گفت: خراسان رضوی بیشترین تعداد شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص داده است.

تجلیان افزود: به برگزیدگان این دوره از مسابقات جوایزی همچون کمک هزینه عمره مفرده، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه سفر زیارتی سوریه، کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس، سکه بهار آزادی و جوایز دیگر اهداء می‌شود.


منبع : ایکنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد