داستان های قرآنی

این وبلاگ جهت آشنایی مردم با داستانهای که در قرآن نقل شده به وجود آمده است تا مردم از این داستانها پند بگیرند.

داستان های قرآنی

این وبلاگ جهت آشنایی مردم با داستانهای که در قرآن نقل شده به وجود آمده است تا مردم از این داستانها پند بگیرند.

ثبت‌نام 3500 نفر در مرکز آموزش‌های غیر حضوری وزارت دفاع

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: تاکنون بیش از 3500 نفر در مرکز آموزش‌های غیر حضوری وزارت دفاع ثبت نام کرده‌اند.


برای دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید.

اسماعیل عاکفی، مسئول دارالقرآن وزارات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) با بیان این مطلب گفت: مسابقات قرآن کریم داخلی وزارت دفاع در سطح و رده‌های مختلف در حال برگزاری است و برخی از ادارات نیز مسابقات قرآن کارکنان و خانواده‌های آنان را به پایان رسانده‌اند.

وی در ادامه افزود: مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم کارکنان و خانواده‌های کارکنان وزارات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد و در انتها مانند سال‌های گذشته مراسم اختتامیه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن وزارات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار کرد: تاکنون موسسه تحقیقاتی، صاسد، ساتا، صا ایران و سازمان صنایع هوایی مسابقات قرآنی خود را برگزار کردند و نتایج پایانی این مسابقات به دارالقرآن وزارات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ارسال می‌شود.

عاکفی تصریح کرد: جشنواره فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی به میزبانی موسسه تحقیقاتی در حال برگزاری است و آثار ارائه شده جمع‌بندی شده است و در حال تشکیل نمایشگاه این آثار هستند.

وی گفت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح آموزش‌های مختلفی را در زمینه علوم قرآنی ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان ارائه می‌دهد، اما در این میان تمام کارهای آموزش قرآن کریم خانواده‌های کارکنان وزارت دفاع بر عهده دارالقرآن وزارت دفاع است.

مسئول دارالقرآن وزارات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عنوان کرد: در آموزش‌ها کارکنان غیر آموزش‌های عمومی که شامل روخوانی، روان‌خوانی و مفاهیم اولیه است، مابقی آموزش‌های تخصصی قرآنی با دارالقرآن وزارات دفاع است.

عاکفی بیان کرد: این وزارتخانه آموزش‌های قرآنی سنتی و همیشگی را دارد و در کنار این آموزش‌ها امسال دو کار جدید انجام شده، یکی راه‌اندازی مرکز آموزش‌های غیر حضوری قرآن کریم و تاکنون بیش از 3500 نفر در این مرکز از طریق تلفن ثبت نام کرده‌اند.

وی اظهار کرد: در این مرکز استادان قرآنی با 16 خط تلفن با قرآن‌آموزان در ارتباط هستند و اشکالات این عزیزان را برطرف می‌کنند، همچنین راه‌اندازی مدرسه تخصصی قرآن کریم دیگر حرکت قرآنی وزارت دفاع است.

مسئول دارالقرآن وزارات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تصریح کرد: ترم چهارم مدرسه تخصصی قرآن کریم نیز فعالیت خود را روز 14 مهرماه آغاز می‌کند تا کارکنان و خانواده‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تحت آموزش علوم قرآنی قرار گیرند.

عاکفی بیان: مدرسه تخصصی قرآن کریم نیز هفته آینده در سازمان هوافضا افتتاح خواهد شد، همچنین یک مدرسه تخصصی در ساصد نیز شروع به فعالیت می‌کند تا با این وسیله تعالیم قرآنی در بین کارکنان و خانواده‌های نشر و گسترش یابد.

وی در پایان افزود: یک مدرسه تخصصی قرآن کریم در صا شیراز تاسیس خواهیم کرد و در تمام این مدارس آموزش‌های تخصصی و فنی قرآنی مانند فصیح‌خوانی، تجوید سطح یک، تجوید سطح دو، صوت و لحن، پاسخ به شبهات قرآنی، نهج‌البلاغه و ... به قرآن‌آموزان داده ‌شود.


منبع : ایکنا

نظرات 1 + ارسال نظر
!!^^colt^^!! چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://jahrom73.blogfa.com

من شما رو با اسم داستان های قرآنی لینک کردم...
اگه دوست داشتید و قابلی دونستید منو با اسم خریت تمام شد خدا بگیر که اومدم لینک کنید و بعر خبرم بدهید یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد