داستان های قرآنی

این وبلاگ جهت آشنایی مردم با داستانهای که در قرآن نقل شده به وجود آمده است تا مردم از این داستانها پند بگیرند.

داستان های قرآنی

این وبلاگ جهت آشنایی مردم با داستانهای که در قرآن نقل شده به وجود آمده است تا مردم از این داستانها پند بگیرند.

ضیافت قرآنیان سازمان صنایع هوایی و ایتام برگزار ‌شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: دومین ضیافت قرآنیان سازمان صنایع هوایی و ایتام، شب گذشته، ششم شهریورماه، در نمایشگاه هوایی این سازمان برگزار ‌شد.


برای دیدن متن کامل به ادامه مطلب بروید.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)، دومین ضیافت قرآنیان سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و ایتام، شب گذشته یکشنبه، ششم شهریورماه، در سالن همایش‌های نمایشگاه هوایی این سازمان برگزار ‌شد.

بنابر این گزارش، این برنامه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط بیات، قاری سازمان صنایع هوایی آغاز ‌شد، سپس سرود جمهوری اسلامی ایران پخش شد.

در ادامه این ضیافت حجت‌الاسلام و المسلمین ارآئینی، رئیس عقیدتی ــ سیاسی شرکت صنایع هواپیماسازی سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح ضمن خیر مقدم به حاضران طی سخنانی گفت: ماه رمضان ماه قرآن کریم است، زیرا این کتاب الهی در این ماه بر پیامبر عظیم‌الشان اسلام(ص) نازل شده است.

وی در ادامه افزود: باید قرآن کریم را قرائت و در آیات آن تدبر کنیم و سپس به دستورات آن عمل کنیم، زیرا بهترین راه و روش در این دنیا دستورات قرآن کریم است و با این کتاب می‌توانیم به سعادت واقعی دست یابیم.

رئیس عقیدتی ــ سیاسی شرکت صنایع هواپیماسازی اظهار کرد: تنها چیزی که در روز قیامت مورد محاسبه قرار می‌گیرد، اعمال و رفتار ما است و اگر در این دنیا با قرآن کریم مأنوس باشیم، قرآن در روز قیامت به فریاد ما خواهد رسید.


منبع : ایکنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد